Sexig helg

Helgerna är mina favoriter här i Sunkan. Tänk va mycket roligt man kan ha. Idag har jag till exempel suttit i skolans datasal till klockan 10 på kvällen för att få klart en indesigngrej. Tur att man är ambitiös, hej! Och 1a advent är det också.

Andra saker jag gjort i helgen är följande:

Fredag: Klubbkul på Oscars. Mycket mellanstadiefeelings med hopp o skutt låtar som Carolas "Hej Mickey"  och "Fångad av en stormvind" och tryckare på slutet. Vilken kväll! Sexigt.
Lördag:
Bakis. Trött. Men tar mig upp runt ett. Adventsstädar och träffar flickorna vid Coop klockan 5. Vi handlar och fixar god god mat. Mat i ugn! Dricker gott vin (Gräsö) och förpeppar. Förrådet, sen sexklubb på Kåren. Musiken skulle vara sexig, men jag tycker den va dålig. Brukar vara bättre! Oh My spelade i ett rum. De var faktiskt inte dåliga. Tänka sig. Kom hem med livet i behåll (isgata) och ca 20 kondomer rikare. Ida hade bara lyckats få 7. Hur många fick du? Sexigt.
Söndag:
Storshopping på Myrorna (två vinterjackor, en olle, en kylskåpsmagnet, 3 juldukar). Adventsfika på Charm. Lussebulle o knäck o ostmacka o chailatte. Julskiva planering. pepp pepp! Avslutande indesign med Palme. Sexigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kvalitet framför kvantitet är mottot.

"Jag har bara sju stycken, är det okej om vi ligger extra länge varje gång?"

2008-12-01 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0