Vad? Var? Vem? Varför? När? Hur?


Dagens aktivitet -intervjudag med Uffe. 9.15 satte det igång med tips och peppning. Vid 12 var det paus och jag cyklade hem i ilfart för att hämta min kamera (som jag glömt). När jag återvände (svettig och skittrött och jättenervös) var jag först in i det läskiga rummet. Vem skulle sitta där inne? Vad skulle jag fråga? Hur skulle det gå?...Dessutom satt Uffe med under mitt "prov". Men peppar peppar, det gick bra även om jag sabbade det lite i början. Bilden blev dock ingen hit. Igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är en fest!

En dålig bild kan alltid bli bättre nästa gång du försöker.

2008-10-15 @ 20:41:46
Postat av: Linda

Hej Carolina! Vad kul att du har börjat blogga! Hör av dig om du kommer till Stockholm igen så får vi försöka träffas. Men jag kan inte hjälpa dig med intervjutekniken tyvärr, min suger.

x Linda (fd London)

2008-10-15 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0