Lyxig familjehelg för en fattig student

Har precis kommit tillbaka till Sundsvall från en helg i Stockholm. Styvmor Inga fyllde 50år, så det skulle firas rejält!
Vi bodde på lyxhotell, åt goda middagar och var på Casablanca show på Wallmans salonger. Det var härligt att träffa alla och umgås som en familj. Jag åt så mycket i helgen, att jag nästan trodde jag skulle bli dålig. Så blir det när en fattig student får mycket gratis mat... Tack pappa och Inga!


Lyxiga hotelltvålar ifrån London


Röda rosor, present från pappa Sven
Lyxiga blommor från pappa till Inga


Lyxig 50-åring


Lyxigt uppträdande


Lyxig servitör och tårta


Lyxiga skor


Lyxig efterrätt

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att servitören är mer läcker än lyxig. Men hey - det är bara min åsikt! :)

2008-10-14 @ 10:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0