Mys hos Muskos

I går tillbringade jag hela dagen i Matfors hemma hos Siw Muskos, mykolog/svampexpert. Vi hade det jättetrevligt. Pratade en massa, åt en massa och fotade en massa. Jag lyckades även få ut henne i skogen för en liten tur ( inte så svårt kanske, det e ju hennes favoritplats). Siw kollade efter svamp och jag fotade. Vi hittade lite trattisar, som jag fick med mig hem. Mums! Dessa avnjöts hemma hos Lisa och Anders till härlig älgstek senare på kvällen. Tack! Resultatet av intervjun och bilderna kommer senare. Jag har suttit hela dagen med texten och är fortfarande lika förvirrad. Svårt! Bilderna vågade jag knappt kolla på, trodde jag misslyckats totalt. Insåg att det blev många ryggbilder i skogen. Illa! Och många inte titta i kameran bilder. Illa! Och så vet jag inte om den bilden jag tänkt till ettan blev bra. För lite närhet. Illa! Men det ska nog gå att få ut 3 bilder av alla de jag tog. Vi har deadline på tisdag kl 09.00. Så det blir till att sitta hela imorgon. Illa!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jorå, det gick bra :) Men är långt ifrån klar med texten än, känns som att jag kommer få välja bort en massa.. Hur går det för dig då? :)

2008-10-19 @ 21:32:12
URL: http://ostbergamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, vad jobbigt.. Nej, jag är inte nöjd med bilderna.. hade inte så många ideér, kom inte på nåt bra förens efteråt. Men men, man lär sig väl av sina misstag :P

2008-10-19 @ 21:48:11
Postat av: Anonym

du fick in svamp till slut carro!!

2008-10-19 @ 22:08:10
Postat av: monika

din ska det vara!!

2008-10-19 @ 22:08:34
Postat av: Ida

Reportaget är allt annat än illa!

Du och Siw Muskos verkar ha haft väldigt mysigt. Och jag blir avundsjuk på trattisarna...åååh! Vill också ha!

2008-10-20 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0