Loppis + zoo = bra skit


I Söråker hittade vi en gård.


Där fanns det en blyg hund vid namn Alice.


Och i ladan fanns det en loppis!


Kungen och Siliva välkomnade oss in.


Till en massiv vind full med prylar.


Där hittade Elina ett italienskt elpiano.


Och där hittade Ida en grand danois vid namn Hannibal.


Alice var nyfiken på vad som skedde på vinden, men när det blev för mycket sprang hon.


Vi fann vårens första fjäril.


Och en passande hatt.


Uppe på en vägg låg en katt och sov.


Och ute i solen låg Hanniball...


och vaktade på ankorna.


Så va det dags att betala.


Några av mina fynd.


Alla var nöjda och glada, trots "djurdoften" som spred sig i bilen.

Kommentarer
Postat av: Hitler

Åh! Massivt fin dokumentation av vår dag på landet. Jag och Hannibal, vi fann verkligen varandra. Kan inte han bli min?

För övrigt är hjälmbilden djävulusiskt tjusig!

2009-04-22 @ 16:27:07
Postat av: blablalab

Åh, jag älskar hitlerbilden!

2009-04-22 @ 16:28:43
Postat av: Diktator

Kattkiss!

2009-04-22 @ 16:29:33
Postat av: carro

Synd på den fina stolen!

2009-04-22 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0