At the supermarket



Imorgon ska jag på informationsmöte med ICA. Vad det kommer att innehålla är det ingen som vet, men Lina och jag hoppas på någon form av fika. Vi hoppas även att Inger har fixat schema över de kommande veckorna, så att vi kan planera in andra nöjen och utgifter. Min kamera har gått sönder och är ivägskickad på lagning. Vilket kommer att innebära ett stort tomrum både i min plånbok och i mitt bildarkiv, så jag hoppas på många timmar i sommar. För att hålla bloggen och min fotoabstinens under kontroll ska jag försöka att väcka liv i min gamla 10 eller låna mammas pocketkamera. Men det kommer inte att bli samma sak utan min 5d... (nörd) Tydligen tar det upptill fyra veckor bara för att få ett prisförslag. Sedan är det bara att betala eller skrota. Hur ska jag klara mig? (nörd igen)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är den bästa nörden jag känner.

2009-06-09 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0