Uppsats vs Muppsats


Nu har jag samlat på mig ett ton med böcker, men vart ska jag börja?
Teori hit och teori dit.
Long tail, informationssamhälle, opinion, den digitala mutationen, who controls the internet...
Jag har lensat BV hyllan på bibblan helt enkelt. Synd bara att personalen där
är ganska väldigt mycket otrevlig. Jag ville ha nyare "internetböcker" än från 1998. Tanten sa att det tog ju långt tid och skriva böcker och fattade inte alls av sociala medier va för nått. Hallå häng med!
Jag sa att ja kollat själv i hyllan...men då sa hon att det fick man absolut inte göra (!) Det var inte rätt väg och gå.
Ehe What?
Ja ja, hon hade kanske en dålig dag.
Jag förlåter henne.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det råder ständigt dåliga dagar på det biblioteket.

2009-05-08 @ 16:59:08
Postat av: Ida

Men ett tillägg:

Varför fick du inte kolla själv i hyllan? När vi var där blev vi i princip idiotförklarade för att vi behövde hjälp med det. Böckerna står ju inte i nån ordning (alfabetiskt efter titel eller författare) så hon/han kan ju knappast ha varit rädd för att det ska bli oreda i hyllorna.

2009-05-08 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0