Vitt & svart hav






Tre dagars föreläsningar på den mytomspunna konstskolan Konstfack är nu till ända. Det har varit kul, ibland lite drygt men för det mesta himla bra. Idag fick vi träffa Martin von Krogh som berättade om hur han bildbehandlar sina bilder. Det var intressant och man fick sig en tankeställare, Vad är okej och vad är inte när man jobbar med en bild i photoshop. Jag ska inte trötta ut någon med mer om detta... Men debatten fortsätter.

Det var lite synd att vi inte fick höra mer om hur han arbetar som frilans runt om i världen i väldigt utsatta länder. Kanske en annan gång?

Imorn börjar Fotomässan i Älvsjö. Vi ska ställa ut våra fina bildspel i Mittuniversitetets monter. Så alla borde komma dit i helgen och titta. Det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Jag är väldigt intresserad av att bli bild jornaslit, skulle du kunna tänka dig att svara på några funderingar jag har?

Maila mig på [email protected]



Mvh

Lovisa

2009-11-13 @ 20:54:04
Postat av: Sofie

Hej, vad inspirerande din blogg är! :)'



Jag har lånat en av dina bilder på Miriam och Linnea till min blogg, jag har länkat till er alla of course men säg till om du vill att jag ska ta bort den! :)



Puss puss /Sofie

2009-11-15 @ 14:20:32
URL: http://sofie-ohdarling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0