Granska makten


Kristina "Tina" Jonsson, controller på Mitthem.

Nu börjar kursen grävandet grunder att lida mot sitt slut. På tisdag är första deadlinen, sedan blir det artikelskrivande och bokplöjande fram till fredagens andra deadline och salstenta. Hua! Men nästa kurs blir det bildjournalistikst projekt/bildspel. Det peppar vi för.

Just det, jag har fått igen min canon 5D. Äntligen, efter mer än tre månader på lagning. Slutaren och displayen har bytts ut denna gången. Men jag slapp betala då det gick på lagningsgarantin. Jävla tur det. Är redan massa tusen minus då jag inte får tillbaka ett öre från försäkringen. Men som tur väl va fick jag en okej sista lön från ica. Bra med en buffert om man skulle behöva köpa en bil till praktiken.

På tal om praktiken så hade jag möte med Anna i fredags. Det gick okej. Vi peppar feature och magasin, eventuellt i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0