Nya OG


I lördags for jag till Stockholm för att hälsa på hemma hos Katelina på Kungsholmsstrand.


Ida var också där!


Lägenheten som de hyr är så sjukt fin.


Vi åt pizza.


Och rev massor med ost.


Fint porslin.


Härliga koppar.


Fix i det nya moderna köket.


Vardagsrum/Elinas sovplats.


Senare var det tid att byta om.


Och peppa för utgång.


Kvällen slutade på Medis och sist men absolut inte minst åt vi souvlaki med extra mycket sås.


På söndagen hängde vi på Grandpa och jag drack te ur koppen Eva som jag blev kär i.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, Fiiint! Kom tillbaka när du vill! Jag har inhandlat bakplåtspapper. No more tears.

2010-02-02 @ 20:50:05
Postat av: Ida

Haha, bakplåtspapper ftw.

Ostbilden är bäst.

2010-02-02 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0