En sista OGfest

Så fick vi äntligen användning av ostpåse nummer tre.
OGexpress bjöd på varma mackor.
Och marängsviss.
Mumsigt värre!
Sedan kom gänget och festen kunde börja.
Bagare Benigh var där.
Robin var glad som få.
Ida också.
Och Jacob.
I soffan satt Katta och Jonas och såg luriga ut.
Fler luringar.
Kameramannen Tobe förevigade.
Viktor Ander poserade och Rickard drack öl.
Fina Danni kom en snabbis och sa hej och hejdå.
Det var bara glada miner hela kvällen, trots den stundande flytten.
Och som vi dansa!
Kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill ha ostbilden som profilbild. Kan jag få den?

Jättefina bilder, som vanligt!

2010-01-18 @ 18:22:09
Postat av: carro

Varsågod att kopiera fritt min vän.

2010-01-18 @ 18:51:56
Postat av: Elina

Slicka besticken och svansen i dansen! Det är skönt att vara tärd.

2010-01-18 @ 18:52:47
Postat av: jakob

blev så inspirerad av allt snack om profilbilder att jag också tog en.

ha det fint på praktiken carolina, du är grym

2010-01-18 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0