Gårdagens fest



Middag och vin hemma hos mig. Mycket trevligt. Vidare till HG med sailorbeers i väskan och Radio Dept i huvudet. Väl framme var den fruktade kön sedan länge borta, tur för oss! 
Konserten var tyvärr inte hundraprocentig. De var lite otajmade och sångaren började om vid ett flertal tillfällen. Synd! De körde ett par gamla låtar, men jag saknade ändå känslan. Sångarens fantastiska röst kom inte fram ordentligt. Kanske hade jag en nostalgisk drömsk bild av det hela.

Men jag och Hanna hade skoj ändå! Nu sitter jag och funderar över kvällen. Per Egland ska spela på Nationernas hus på Klubb din mamma. Åh jag är trött, men det är sista mammaklubben jag kan gå på innan sommaren. Då borde jag väl ändå gå?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0