Nästan som sommar


I lördags var det helt tokigt varmt ute.




Så fint och somrigt överallt.



Jag tog mig till trädgårdsföreningen. Satt och skrev lite i parken och åt en nostalgiglass.


Sedan besteg jag ett litet berg och kollade på utsikten.





Sedan träffade jag en solkelig kissekatt.


Vidare till balkonghäng.


Hemma hos Daniel och Hanna.


Där avnjöt vi chips och rosse.


Och godaste kycklingen med mumsiga grönsaker i ugn.


När solen gått ner tog vi oss in till centrum och drack en bira på Stora torget.
Där kändisspottade vi även Anders "Ankan" Johansson.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Solkissen! Så himla fin!

2010-05-17 @ 18:42:22
Postat av: Daniela

var också o kollade in trädgårdsföreningen då jag var där, himla fint alltså! o fin solkatt

2010-05-18 @ 16:35:15
URL: http://blog.st.nu/dannidaniela
Postat av: Ida

Jag ÄLSKAR sommarkatten.

2010-05-18 @ 19:49:47
Postat av: Elina

Solchock! Nu åker vi till Öland.

2010-05-19 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0