Varför fira ensam när man kan fira tillsammans?

Idag fyller jag 25år.

Jag är för stunden långt ifrån alla mina vänner, vilket känns skit. Men jag har i alla fall bestämt mig för att inte sitta här i Linköping och känna mig ensam, utan jag åker hem till familjen i Kalmar och på Öland. Jag förstår inte varför jag tvekat så. Det är ju bara o åk!

Ikväll blir det först middag hos far och Inga och på fredag blir det smörgåstårtakalas med mamma och Svenne och lite släkt. Patit med vännerna hoppas jag kunna ordna i Stockholm inom en snar framtid för alla som är sugna.

I söndags fick jag dock en överraskings födelsedagsmiddag av mina OGtjejer. Det var så fint och så behövligt efter en hemsk flyttstädardag. Ni är bäst.



Apelsinlax. Obs! färsk.


Matmuffins, helt fantastiskt goda.


Värdinnan Elina.


Maten på faten. (Bland det bästa vi ätiti ihop.)


Eftersom det var söndag och vi var bakis drack vi Herrjunga Magnum.


Fina.


Sedan fick jag helt oväntat massa fina 25årspresenter.


Som ett skärp i mina favoritfärgerkombo rött, blått och vitt.


En Judy Garland klippdocka.


Och finast av allt en "Min receptsamling" från DesignTorget innehållande alla våra OGrecept och massa fina bilder.


Jag gillar att fylla år.


Och att skratta.


Till och med tårta och ljus fick jag.


Med en önskan om att detta var idag, får jag leva på minnerna. Vi ses snart all you OG-lovers.

(Alla fina bilder på mig är tagna av Elina eller Katta.)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ensemble, c'est tout! Vi firar dig i tanken i dag också, finaste, finaste Carolina!

2010-01-21 @ 15:16:59
Postat av: Anonym

Hej

Grattis så mycket på födelsedagen!

önskar,



LarsD

2010-01-21 @ 19:28:59
Postat av: Charly

Grattis! Matmuffins..mums, ska prova det jag också! Ha så kul!

2010-01-22 @ 18:00:02
URL: http://www.metrobloggen.se/charlytjejen
Postat av: Miriam

Ha den äran!

Hör av dig när du är i Stockholm;)



Laxen ser helt fantastiskt god ut, och den där klippdockan du fick har jag spanat på, de är så söta. Finns även som Betty Grable, Rita Hayworth, Bette Davis, Ginger Rogers m.fl!

2010-01-24 @ 18:48:19
URL: http://www.miriamskafferep.blogspot.com
Postat av: elin

hej och grattis efterskott.

hoppas att födelsedagen var underbar. vilken fin blogg du har förresten!



tänkte vara så förmäten och fråga om receptet till de där matmuffinsarna. ser helt sjukt goda ut!



ta hand om dig och lycka till på jobbet!

kram /elin (olle) från öland.

2010-02-02 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0