Drag (raceing) queen


Vad har jag gett mig in på? Dödsångesten är nära.


Snygga pjucks.


På G!


Det är jag som styr.


Klart för start.


Iväg!


Wroom!


Shelly Pearson och jag överlevde och hade hemskt kul!


Minne.

Åh, det var hemskt kul att åka med "Eagle 2 seat Dragster". Synd bara att det var över så fort. Jag hade kunnat åka mycket längre. Haha! Det sög ordentligt i magen vill jag lova.

Tydligen var motorn lite konstig vid starten. Men det var inget som jag märkte och tur var väl det. Shelly sa att det hade aldrig hänt tidigare. Woups! 

Huvudsaken var att det gick fort, var superkul och alla överlevde.  

Tack till den snälla fotografen på Motala tidning och Jarl Asklund som fotade mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha!

Grymt kul.

2010-07-28 @ 19:09:36
Postat av: Elina

Koola katten!

2010-07-29 @ 17:46:20
Postat av: johan

Fan vad kul!

Måste vara asballt!

2010-07-29 @ 23:40:25
URL: http://detnyasvartvita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0