The weeding weekend

Bättre sent än aldrig. Här kommer bilder från förra helgen i Stockholm.
Jag kom upp redan på torsdagskvällen så vi började med att hänga på en uteservering.


Kärlek mellan ölen.


Katta var glad som vanligt.


Niclas såg finurlig ut.


Elina var glad hon å.


Hon skulle ju få bevaka det kungliga bröllopet.


Ida och Jacob kom förbi en snabbis, drack en öl och snacka lite.


Kvällen avslutades med god souvlaki! Ett måste på Medborgarplatsen!


Så blev det fredag och Katta och jag begav oss ut ännu en gång.


Efter många om och men hittade vi så till rätt ställe.


Här skulle nämligen mina fina vänner från London spela med sitt band.




We walk on ice.


Återförening! Jag, Karin och Ida fotade av Johan.


Så blev det lördag och bröllopsdag!


Katta var på topphumör. Oklart om det hade med maten eller bröllopet att göra.


Wedding burgers!


JA JA JA JA JA!


Vi begav oss in till stan för att vara med om spektaklet.


Det var massa folk överallt!


Redo för bröllop!


Katta gav strax upp trängslen och for hem. Men Jacob, Ida och jag trängdes gärna!





I Kungsträdgården tittade vi på vigseln och kyssen!


Sedan sprang alla för att få en riktig glimt av de lyckliga tu.


Johan Engman fotade för Scanpix  och hade bra utsikt från en stor balkong.


Vi fick sitta på en trappa och spana bäst vi kunde.


Efter att ha insett att trappan var värdelös spaningsplats drog vi oss mot lejonbacken och lyckades komma dit lagom till Vickans "Tack för att ni gett mig min prins tal".

Sedan blev det lite weeding overload, så vi gick på disco och dansade loss till annat än kärleksmusik.

Fin helg som alltid!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh!

Odenplansbilden på Kattan är fett med fin.

2010-06-30 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0