Vår och kärlek


Lördagen började med att jag och Ida traskade ut i vårsolen. Obs! Ingen snö!


Folkets Park var öde. Men solig och fin.


Vi hittade en jätteblomma.


Sedan var det tid för mig att bege mig hit.


På Chez Madame skulle möhippan börja.


Eva kom och blev jätteglad. Vilken tur!


Jag åt denna mumsiga mackan.


Eva spexade!


Ellen åt en mini-hallongrotta till Evas ära.


Efter fikat begav vi oss ut på klänningsjakt. Denna köpte hon inte. Av upperbara skäl.


På kvällen blev det jättetrevlig middag och fest hemma hos Parisa.


Ljuvlig mat i massor.


Mumsbittar med stort MUMS!


Alla festdeltagare hade under dagen komponerat frågor om Eva till ett roligt quiz.



Vilket ledde till extremt många skratt!


Det kom att bli en finfin helg. Nu längtar vi till påsk och bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0