Juliga tider, med skiva o rödvin

På lördag morgon tränger jag ihop mig med fyra andra i en liten bil och far ner till Stockholm. Sedan blir det 6 timmar på expressbussen med Elina. Långt hem! Men det kommer vara värt det.

I tisdags hade vi julskiva: klassfest med allt det kan tänkas innehålla, fylla, dans, mat, lekar, spyor, sänghäng,kramar o mer fylla.  Det enda negativa med kvällen var rödvinschocken i soffan. Bitte, jag, Sandra, Engman o Robin B drabbades. Klädbyte va ett måste och nu har vi en kamp att få våra kläder vin fria. Har försökt med det mesta, men det verkar lönlöst. De senast helgerna har jag lyckats spilla ner alla mina klänningar. Men inte en enda gång va det mitt fel.Suck. Hatar rödvin just nu.


Rödvinschock!


Matchock!


Danschock!


Melonchock!


Röda benchock!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gillar att du jobbar på chocktemat.

Röda ben=Framgångsbyxa=Bra skit.

2008-12-20 @ 02:00:19
URL: http://thisishowweparty.blogg.se/
Postat av: tobs

I dagarna älskar jag rödvin så jag kan ta ditt.



GOD JUL!



“Nu så kommer julen

nu är julen här,

lite mörk och kulen

men ändå så kär. . .”

2008-12-22 @ 12:51:39
URL: http://mondecru.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0