Kom ihåg att andas!

Känner mig rätt stressad för stunden. 

Nu har vi snabba nyheter på rörligbilden. Först ut som reporter är Simon. Sivan ska filma och jag ska redigera. Allt ska vara klart kl 16.00 i morgon sharp. Busskillen som vi ska prata med gick inte o få tag i idag, så det blir till och hålla tummarna för att han kan ställa upp med kort varsel imorgon bitti.

Andas!
 
Sedan ska detta rulla på hela veckan och vi ska alla byta roller från dag till dag. Kul, men jag känner mig inte superbra på att varken film eller redigera.

Andas!

Min dag är måndag. Ska göra mitt på lördag, under Lyslördag. Det blir ett juligt inslag med en massa mys o ljus och vi ska vara med när hela stenstan tänds upp. Tydligen är det EXTRA mycket julbelysning i år. Jisses! Försökte få tag i den ansvarige idag, men hon gick inte att nå. Lämnade ett meddelande, men det går ju inte att lita på, så jag får ringa igen imorn.
 
Andas!

Sedan är det dagspressen som spökar. Vi ska göra två uppslag (mycket!) tills på måndag. Och jag har varken köpt kompendiet eller tittat igenom uppgiften ordentligt.

Andas!
 


Kommentarer
Postat av: Elina

Kära vännen, skönt att höra att du lyssnar till min visdom. Andas!

2008-11-19 @ 11:26:37
Postat av: camilla Bengtsson

Lugna ner dig vännen. Du fixar det som allt annat Kram C

2008-11-24 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0