Rapport fran London

Nu sitter jag pa mitt gamla favvo internetcafe i London. Det regnar ute. Trist, men inte sarskilt forvanande. Idag har jag varit pa carbootsale i Killburn och inhandlade fyra stycken tjusiga oranga aggkoppar i plast, for £1. Pa kopte fick jag tva blommiga djupa tallrikar. Blommiga tallrikar ar nagot jag vanligtvis skulle uppskatta, men dessa var bara fula. Jag skanker dem nog till Ida eller Marysia.

Ikvall blir det hang hemma hos Ida. Jag vill ga ut i Shoreditch. Vi far se hur det gar. I morgon kommer jag hem. Har handlat allt for mycket. Hur ska jag fa ner allt i vaskan!? Hur ska jag overleva manaden hemma pa 1000kr (fran min kamerabudget). Jaja, jag far val leva pa minnerna!? Eller karlek? Eller helt enkelt rostbrod.

By the way, mannen brevid mig luktar gammla ost... mmm thats why I love London!

Kommentarer
Postat av: Monika

fina fina carro! snart är du hemma! då får jag bjuda på middag om du inte har pengar! hehe, rostbröd är egentligen ingen höjdare!

det låter som att du haft en härlig långhelg.

kram

2008-11-09 @ 12:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0