Dumpad i Nacksta

Idag skulle jag hitta en nyhet i Nacksta centrum. Lätt!? Full av motivation och engagemang cyklade jag gatan fram. Det skulle väl inte bli så svårt? Med Lisas braiga kamera (TACK!) och min nyhetsnäsa. Kunde det gå fel?

Efter att ha vandrat runt på ICA två gånger och bort till äldreboendet och den sunkiga sporthallen.... bestämde jag mig för att gå tillbaka till ICA och göra något på självscanningen. Använder många den? Men eftersom jag fortfarande är feg, lurade jag omkring i affären rätt länge utan att göra något eller fråga någon. Mitt dumma jag fick för mig att stå väldigt nära två som såg ut att vara chefer typ och byta objektiv och lixom gömma mig lite i godiset...
- Hallå där! Vad håller du på med?
- Eh, jag, inget eller jag går, eller jag hmm jag skulle fråga er... (SHIT)

Det blev inget på självscanningen. Jag fick inte göra det! JÄVLA GUBBE! Bara för att jag var feg och inte gick fram och frågade och avbröt dem när de stod och pratade om säkert jätteviktiga saker. Jag hade ju inte ens fotat något. Skulle ju bara prova ljuset lite. Hade tänkt att fråga. Men han hann ta mig innan.

Jag var bortgjord och vågar aldrig mer komma tillbaka till ICA Nacksta. I alla fall inte med en kamera!

Kommentarer
Postat av: camilla Bengtsson

Du är helt galen. Han trodde förstås att du var ute för att snatta godis. Haha. Kom ihåg fråga först... C

2008-10-09 @ 16:50:21
Postat av: Ida

Vilken surgubbe!

Du skulle snackat med killen som jag av nån anledning alltid handlar onyttigheter av. Han verkar schysst.

Men tur ändå. Bingon är intressantare än självscanningen. :)

2008-10-09 @ 22:31:14
Postat av: monika

peka ut vem det var så ska jag dra han i örat!

2008-10-09 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0