Jallan är över!


Nu har jag äntligen lämnat in mitt Jallareportage. Hurra hurra! Det blev okej trots att Isatu(mamman i bilderna) inte ville träffa mig något mera. Så jag fick använda den faktan och de bilder som jag lyckats få på fredagen. Det blev en okej text, okej bilder,bildtexter nja och rubriken kass. Men hej, det är inne nu i alla fall. Ett problem mindre i min vardag.
Vi har haft photshopövningar med Eva-Tereze nu i 3 dagar, men ingen har kunnat jobba okej för alla har haft Jallan i huvudet... Lite synd. Men här kommer några av mina bilder från reportaget. Det handlar om Isatus kamp för att ensam ta hand om sina fem barn och samtidigt försöka hjälpa familjen i Sierra Leone ekonomiskt, när hon själv inte har ett jobb.

Kommentarer
Postat av: ida

Vad fina bilder, vad skönt att det blev okej trots alla problem! :)

2008-10-29 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0