Panik och ångest

Jag mår kasst. Min Jalla går åt skogen. Hela dagen igår satt jag hemma och väntade vid telefonen, redo att fara iväg... (när jag återuppstått ifrån det döda/min bakisfylla.) Fick tag i henne vid tvåtiden, då sa hon att hon ringer när fläterskan var hemma hos dem... Men hon visste inte alls när det skulle ske. Så därefter fick jag bara vänta och vänta. Vid sextiden ringde jag igen. Men nu svarade hon inte. PANIK! Hade hon övergett mig? Eller hade hon bara inte mobilen till hands? Två gånger ringde jag. Jag kände mig precis som när man brukade vänta på att en kille skulle höra av sig. Vänta och vänta...

På kvällen for jag på på electronisk logdans i en lokal på Norra berget. Det var kul att dansa av sig lite ångest!

Idag sitter jag här igen med samma ångest, ungefär. Kanske lite mindre. På förmiddagen fixade jag och Elina våran rubrikövning, sedan ringde jag Isatu från skolans telefon. Hon SVARADE! Men när jag frågade henne om hon fått mitt meddelande igår sa hon att hon sovit. När jag nämde att jag hade lite fler frågor till henne, hade hon inte tid att prata. Hon pratade med sin familj i Afrika och bad mig ringa senare. Så nu sitter jag i skolan och skriver mitt reportage med den faktan jag har, för att se hur långt den räcker. Men jag inser att jag behöver mer fakta från henne. Ska nog gå och äta något och sedan ringa igen. Vi kan ju ta intervjun via telefon om det är lättare för henne.

Suck.  Hur ska det gå?

Kommentarer
Postat av: sanna

du komemr fixa det carro! det vet jag :)

2008-10-26 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0