Julhelg i Västerås


Julen fortsatte för familjen på Hannas 39kvadrat.


Sune var självklart med på julkalaset.


Hanna, pappa och Erik var hungriga.


Julbord på g.


Bror hugger in.


Far.


Inga, Hanna och jag.


Efter maten blev det soffhäng.


Kvällen avslutades med klapplek och popcorn.

Annnadagen spenderades på tåg/buss mellan Västerås och Stockholm. Förseningar hit och dit gjorde att vistelsen i storstaden blev väldigt kort. Men jag fick dock tag i ett par läckra rörbruna stövlar på Beyond Retro. Glad! På kvällen gick jag och Hanna ut på "Blue moon bar". Och nej tänka sig, jag hittade ingen prins.
Söndagen bjöd på brakfrulle och sedan lång hemfärd i bil.


Såhär somnade bror på juldagen. Men detta till trots och det faktum att Hanna bor i en etta fick vi plats att sova allihopa - på mjukt underlag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Måste älska Sune.

2009-12-31 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0