Loppisdrottning

Än en gång har jag fart på loppis. Denna gången begav jag mig till Erikshjälpen i Bosvedjan, med ett par trevliga töser. Jag hade verkligen glatt mig för och fara dit och jag blev inte besviken!  Porslin i massor (som sedan visade sig vara till halva priset!) finfina ramar, en skål, ljusstakar, små skedar, salladsbestik, en osthyvel m.m. Och inte minst en bokhylla, som jag ska få av Danni i födelsedagspresent. Den blir finfin i mitt nya hem på Oscarsgatan.
Tänk va lite gamla grejer kan göra en lycklig!

Imorn är det min födelsedag. Då blir det tårta och vänner. Fint.

Kommentarer
Postat av: danni

JAA GRATTIS GRATTIS!!!Snart blir det smaskens

2009-01-21 @ 02:08:53
URL: http://dannidaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0