Kostsamt

Nu har de äntligen fått fram ett kostnadsförslag på kameran. De måste byta hela spegelhuvudet, så det blev rätt dyrt...
Jag kan inte leva utan kameran och lagningen kostar inte mer än vad jag köpte den för... Har inte pengar att köpa en ny och gillar min. Så lagningen blir av. Det är så typiskt bara. Inga pengar har jag och så kommer sådana här plötsliga, stora utgifter till en... Inte snällt.

Mamma om det hela: "Så går det när man köper saker second hand." (Första plötsliga reaktionen).

Men jag vill ändå tror gott om second hand. Otur kan man ha vare sig man köper gammalt eller nytt.


Bild tagen med min 5d, lillkusin Oscar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Har Oskar ätit Västervikssenap eller?

2009-07-10 @ 11:09:01
Postat av: Carolina

HaHa! Nått mosigt, mumsigt och gult va det iaf.

2009-07-10 @ 11:51:51
Postat av: Ida

Att hans hår matchar det han har ätit tycker jag är helfestligt. Framtiden är ljus för denne lille kid.

2009-07-10 @ 12:17:55
Postat av: Ida

För övrigt är det ju synd att du ska betala en googolplex summa pengar för kameran. Men det är det värt! Hösten kommer att erbjuda massor med fototillfällen, det lovar jag dig.

2009-07-10 @ 12:20:04
Postat av: c

Helfestligt unge helt enkelt! Kameran är mitt liv, så det är pengar väl spenderade. Känner också på mig att hösten blir något utöver det vanliga! På alla fronter.

2009-07-10 @ 12:56:31
Postat av: blablalab

Jag ska köpa Västerviks senap till dig Ida. Du är helt besatt. Angående kameran är jag ledsen. Du borde vara en tursam tjej.

2009-07-10 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0