På vinden.

Igår begav jag mig upp på tredjevind för att titta till alla mina gamla grejer. Har fått en del tjat om att jag ska rensa och städa ut lite. Men när jag är på g, hittar jag alltid nån gammal dagbok eller annan minnesgrej och försätts i "nostalgia".


Rolig spegel.


Dessa hade jag helt ärligt glömt bort.


Blev döglad när jag hittade dem igen.




Detta är allt som finns kvar av min gamla opel.


Hittade denna skattkista-full av minnen.


Min sköna moder.





Min sköna fader. (I'll do anything for that rullgardin!)


Döfint!


Babythingis


När jag växte upp var jag en aktiv unge.  Var medlem i både Mulle, fotboll och Vi unga.


Ibland blev jag bjuden på kalas.


Ibland på pati!


Ibland fick jag brev.


Ibland var jag tannalös.


Ibland vann jag på Bingolotto!

Kommentarer
Postat av: Danni

Jaha! Det var en sån låda, då förstår jag dig, fru Tandlös :)

2009-07-22 @ 22:33:15
URL: http://dannidaniela.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, tack finaste Carro. Du förgyllde min frukoststund!

Jag hoppas på massa patis i höst!

2009-07-23 @ 05:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0