Solsken till dig och mig


Fredagen började med goda burgare som tjejerna lagat. Efter maten gick Katta och jag ut en runda, medan Elina stannade hemma (trött efter jobbnatten).


Upp och hoppa tidigt på lördagen för att bege oss ut på stan.


Såhär glada var vi!


Trots att Katta skurit sig på handen.


Åh!


Vi hamnade på Judits secondhand på Hornsgatan.




Elina poserade i den blommiga soffan.


Och det provades klänningar.


I en annan butik hittade jag det här.


Ett nygammalt bord. Fint. Dyrt. Fick stå kvar.


Sedan var Katta och jag tvugna att äta den goda souvlakin på Medborgarplatsen.


På vägen hem hittade vi en kaninsamling i ett fönster. Fint.


Väl hemma laga vi ännu en god middag.


Det här! Mums!


Elina var piffig som alltid.


Katta också. Men här addar hon lite extra piff.


Swiss till desert!


Och rosse!





Innan vi bagav hos hem till Niclas syrra på förfest och sedan vidare ut i vimlet tog vi några bilder på balkongen. Det var så varmt och härligt (!?).


Sedan kom vi hem.



Hängde i köket och frossade nattamat. Katta tog hela burgaren!


Vaknade till solsken! Klart då att det blev frulle på ballen.


Miniscones, te och lättdryck.


När vi vaknat till ordentligt bagav sig Katta och jag oss ut på en promenad.


Hamnade på ett mysigt fik där vi åt god mat och pratade om pojkar.


Vid fem skulle jag träffa en annan person som jag inte sett på länge.


Dannigirl!


Dagens andra fika blev på Café Noco.


Efter att ha pratat och skrattat i ett par timmar fick jag skynda till T-centralen och säga hejdå till ännu en toppenhelg i stora staden!

Ses snart igen!

Helgens låt


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar mig själv på bilderna.

Vill också vara med där och då.

2010-04-21 @ 21:31:40
Postat av: carro

Vi sakna dig också Ida!

2010-04-21 @ 21:39:01
Postat av: Danni

Fina bilder! Men det blev ju cafe Noco istället :)

2010-04-21 @ 21:58:09
URL: http://blog.st.nu/dannidaniela
Postat av: Katarina

Ja finn ett fel liksom! Saknade Ida!



Och- fnissbryt åt burgaren! Jag moffade verkligen i mig den. MÅSTE-HA-MAT! Finaste bilderna som vanligt <3

2010-04-21 @ 22:01:38
Postat av: Elina

Toppfotografen! Det ser precis lika trevligt ut som det var.

2010-04-22 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0