Vilken Gosse!


Guldgossen – Gillar, Gillar Inte
Guldgossen – Desperationen
Guldgossen – Ge Mig Rosé
Guldgossen – Du Kan Aldrig Svika Din Bäste Vän Och Samtidigt Bli Bra På Att Sjunga
Guldgossen – Vykort Från Sandefjord
Guldgossen – Inga Tårar Räcker Till
Guldgossen – Cpfingret

Åhåå va bra! Upptäckte dessa idag när jag var på ett litet bibliotek i Horn utanför Kisa. Kulturministern Lena Adelsohn Liljeroth var nämligen där och invigde. När hon åkt iväg hörde jag trallvänlig musik från ett bakre rum och skynda dit. Kvar blev jag och trallade med. Det gjorde även pensionärerna och tvååringen.
Det var så bra!

Lalalalalalalalalalalal  Lalalalalalalalalalal Lalalalalalalalalalal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0