Sista dagarna på kollo

Nu har det verkligen gått jättelång tid sedan Sommarkollot tog slut. Då kan det ju passa bra med en återblick.


Vi åkte till olika loppisar och Elina provade tjusiga hattar.


Vi for till ett fint café i Gårdby.


Ida hade det inte helt lätt när hon skulle välja kaffekopp.


Det blev en rosig en.


Under kollot åkte vi runt i Bengts gamla Opel som verkligen sjöng på sista versen.


Men den var röd och fin och bäst av allt den hade taklucka!


Bara en bild till...


Kramkalas vid stationen när Ida fick lämna kollo.


Tillbaka på kollo grillade vi sparris.


Och la ord kors och tvärs.


Sista kollodagen åkte vi till min favortibutik Biggans. Som öppnade tidigare bara för oss.


Hem till ön för att ta farväl av Sixten.


Nej Sixten du kan inte hänga med!


Klart för avfärd.


Till flygplatsen.


I väntan på flyget kollade Elina fotboll.


Mot Stockholm och Elinas födelsedagsfest.


Fix och trix i köket.


Fina presenter.


God middag med goda vänner.


Avslutande drinks på balkongen och sedan ut i natten.

Så, det var allt om Kollo för den här gången. Men jag hoppas verkligen det blir ett sommarkollo 2011!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, när Sixten ba: jag hakar på!

2010-08-16 @ 20:21:04
Postat av: Miriam

Den första bilbilden är helt fantastisk!



Jag hoppas att allt är bra med dig Carolina, och att du haft en bra sommar (vilket det ju verkar som;P).

Jag tittade på ditt bildspel om mig häromdagen och slogs igen av hur bra och snyggt det blev. Du får gärna fota mig fler gånger! hehe

Kram Miriam

2010-08-18 @ 20:17:36
URL: http://www.miriamskafferep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0