Efter pyntning

Allt är som ni förstår inte klart. Men här får ni ett litet smakprov på några prylar hemma hos mig på Skolgatan 7c.



Klocka


Vinglas


Bröllopspar


Glasstandborste



Klänningstavlor


Hallbord


Speciellaprylhylla


Köksbord/skrivbord


Kylskåpskonst


Det jag skulle vilja komplettera med är ett litet bord framför soffan, bilder till väggarna, nytt tyg till sovalkoven och lite mattor. Frågan är hur mycket jag vill lägga ut...Håller koll på loppisarna och handlar när det dyker upp nått passande.

Det jag skulle vilja bli av med mest av allt är de fula krukväxterna i mina fönster. De är enorma och lär vara odödliga. Vågar inte göra mig av med dem ifall min hyresvärd blir ledsen. Suck! Ska även göra något åt pilgardinstången.

ps Ursäkta alla färgnyanserna i bilderna. Vitbalansen och mina skumma lampor är inte bästa kompisar. ds

Kommentarer
Postat av: camilla Bengtsson

Kanske jag kan bidra med några trasmattor som mormor vävt...MUM

2010-02-12 @ 06:27:42
Postat av: Danni

Om du nu får gö dig av med gardinstången så känner jag en som vill ha "pilarna" konstigt nog haha

2010-02-12 @ 07:58:51
URL: http://blog.st.nu/dannidaniela
Postat av: Nathalie

Den lilla gardinkappan är urtjusig!

2010-02-12 @ 12:58:15
Postat av: Ida

Finfinfiiint!

Dina glas är tjusiga. Vitbalansen såg jag inget fel på. Goodlooking pics as always så att säga.

I går var jag på designtorget, de har hyllband där. Jag tänkte på dig. Om du vill ha: Jag köpert!

2010-02-13 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0