Hej Katta!



I helgen var Katta och hälsade på.


På torsdagen gick vi på geografiquiz.


Vi handlade massa dricka under happy hour.


Och åt mumsig burgare.


Hanna.


Charlie.


Och på quizet gick det som det gick. Men kul var det som vanligt!


Daniel.


Martina.


Vi kollade rätta svaren. Hur kunde det gå fel?


Sedan blev det fredag. Katta och jag hade picknick inomhus.


Katta var nöjd med maten!


Sedan for vi till Daniel och Hanna på fest.


Det var supervarmt superlänge så vi hängde på balkongen.


Sedan gick vi in till staden.




Katta dansade loss på NH.


Sedan hängde vi mest.


och när vi tröttnat på det gick vi hem genom natten.


Så blev det lördag och middag i min trädgård!


Karin och Tommy kom förbi!


Vi åt den berömda OGsalladen


Drack drinks


Och matade fåglar på datorn.


När det började skymma gick vi åter till NH och dansade en liten dans och drack en liten drink. Men hej, var är alla grymma danslåtar och folk i ens egen ålder i den här staden?

Hursom var det en väldigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Katarina

HAHA jag är Maggan på första dansbilden!!! Fet helg alltså! Nu får jag titta på mina loppisfynd och minnas.

2010-07-13 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0