Kattas birthday

I lördags fyllde Katarina 22 år.


Jag, Elina och Niclas överraskade henne med paket och sång på sängen.


Isbjörnskvinnankortet


Lyskompis.


Många paket vare.


Schysst dator/skolväska.


Och ett nytillskot till bambifamiljen. Pappa bambi längst till höger.


På dagen gick vi i affärer, fikade och inhandlade kvällens middag. Musslor!


Till det lite sommardrinks.


Jag och födelsedagsbarnet fotade av Elina.


Puss i köket.


Hemmafru?


Är maten inte klar snart?


Äntligen!


Elina och Niclas hugger in!.


Snyggkatta!

Efter middagen, struntade vi i regnet och begav oss till Strand. Där dansa vi tills sena natta och tills jag skämdes och insåg att jag faktsikt skulle jobba i Linköping dagen efter. Kanske inte ultimat planering. Men det gick faktiskt över all förväntan. Allt går bara man vill!

Kommentarer
Postat av: Elina

Finaste dokumentationen av finigaste dagen. Jag nynnar fortfarande på Private life of a cat. Så glad att du kom!

2010-07-27 @ 20:16:27
Postat av: Ida

Finaste födelsedagsflickorna. Synd att jag inte var där!

Muu.

2010-07-28 @ 19:24:07
Postat av: tobs

Åh så fina bilder!

2010-07-28 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0