Loppis bak i bilen


Idag efter jobbet cyklade jag till Folkets Park.


Varje onsdag är det nämligen bakluckeloppis där!


En helt vanlig försäljare.



Prylar prylar överallt.


Vem mer kommer ihåg tårtspelet?


Dagens lirare går till loppisgubben!

Nu till mina fynd!


En bricka.


Ett litet fat/askfat med kungen och Silvia på.


Minigafflar till samlingen.


Fina skärp och en fågelkrok.


Och fler stora knivar till samlingen.

Nästa onsdag tar jag en runda igen! Kanske redan i helgen. Jag och Charlie ska bege oss ut på loppisrunda i området runt Linköping, om vi hittar ett lämpligt färdmedel.

Jag har sagt det innan, men jag säger det igen. Jag älskar loppisar!

Kommentarer
Postat av: Elina

OMG, vad fint! Loppis-abstinens! Jag älskar brickan, av uppenbara skäl.

2010-07-01 @ 18:35:59
Postat av: Katarina

JAG DÖR FÖR BRICKAN! Och alla andra fynd med. Vill gå på loppis med dig NU.

2010-07-01 @ 21:25:51
Postat av: Lasse

Tack som fan för att du laddat upp bilden på tårtspelet! Kom plötsligt att tänka på det, inte sett eller spelat sen barnsben och din bild var den enda jag hittade! Ska snart hem till föräldrarna och försöka hitta det på vinden. Du gjorde min dag!

2012-03-20 @ 00:32:16
Postat av: Therese

Har du tårtspelet? Lust att sälja? ;) :).

2014-08-07 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0