You can call me manboy


I söndags for vi upp till norrland igen.


Det vankades praktikseminarie. Men först hade vi grillfest.



Det blev många kära återseenden.


Och öl.


Häng.


Vem fota denna bild?


Danni och Lisa har hittat något väldigt spännande.


Grabbarna grus.


Charmören Robin. Eller var det Robert?


Sedan blev det mörkt och kallt. Då flytta vi in till Linnea.


Och dansade massa.



Som jag har längtat...



Ni förstår inte! Åh åh, vad kul det var!

Här kan ni se själva på Engmans lilla dansklipp.

Vi bugga enda in på småtimmarna. Sedan kom vår (o)vän trygghetsjouren och festen fick ett plötsligt avslut. Men vi var glada ändå. När jag vaknade på måndagmorgon med ett aningens tungt huvud, hade jag ändå Manboy i huvudet och ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bilden tog jag :)

2010-06-02 @ 16:59:42
URL: http://croona.blogspot.com
Postat av: carro

Trodde det!

2010-06-02 @ 17:13:15
Postat av: Linnea

Haha! Fint Carro!

Det var en natt som inte går att beskriav med ord. Manboy är för evigt sammankopplad med denna underbara söndagsnatt...

2010-06-02 @ 19:00:56
URL: http://hedeborg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0