Livet är inte så oävet alls


I helgen var jag i Malmö och i söndags begav Ida och jag oss hit.


Det vankades vårloppis.


Det fanns mycket skit (tyvärr), men vi såg ändå en del roliga saker. En porslinshund.


Festgirlang.


Prickiga koppar. (Missat köp del 1).


Salt och peppar. (Missat köp del 2).


Kläder, skor och en tanta.


Ida handla DDRkoppar.


Lekte Hattifnatt.


Och provade en smulsamlare.


...när det finns loppisar att gå på.

Nu kanske ni tror att jag gick hem tomhänt. Men nej nej. Jag köpte ett litet fotoalbum i röd plast, några gamla serietidningar och ett halsband. Inte lika mycket som jag tänkt eller hoppats fynda. Men jag hade skoj ändå!

Kommentarer
Postat av: Elina

Livet på en loppis-pinne!

2010-03-16 @ 11:16:22
Postat av: Katarina

Smulsamlare! Fin, var den funktionell?

2010-03-16 @ 19:27:27
Postat av: carro

Förmodligen var den det en gång i tiden. Nu tror jag att den mest är fin.

2010-03-16 @ 20:18:04
Postat av: Ida

ANNA ÖST. Denna kvinna. FANTASTISKT album.

Uggleströarna borde någon av oss ha köpt, man blir ju så glad av att se dem. Åh, jag ångrart.

2010-03-16 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0