Flickorna i Göteborg

Fredagen bjöd på häng och fest hemma hos kusin Helena. Otroligt kul att äntligen kunna hälsa på!
Det blev mycket mat, dryck, chips och dans på en båt.







Sedan for jag på nostalgitripp...




Och landade på fina mammas 50årsfest.


Det började med en liten mottagning på hotellrummet.


Det serverades drinks och lite tilltugg. Bror lät sig smaka.  Sedan for vi vidare till teater och trevlig restaurang!

Söndagen tillbringade jag i mysiga Haga.

Med Sigrid.







Tyvärr var många secondhandbutiker stängda.


Något för OGgirlsen?



Vårmarknaden var också stängd.


Men som tur väl var så hittade vi ett mysigt fik.




Och många fina skyltfönster.


Som här på Andra Långgatan.


Men hej och hå, Emmaus var öppet! Jag köpte en finfin kjol och ett linne.


Sedan blev det hejdå till körsbärsträden och spåren. Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-12 @ 15:00:26
Postat av: Elina

Åh, längtan efter Gbg. Vad fina bilder! Väskan ser ut som min fast nyare. Körsbärsträden på KH hälsar.

2010-05-12 @ 16:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0