Valborgsvaskande i huvudstaden


Fredagen började hemma hos Katta och Elina.


Där blev det gossig middag. Kyckling, potatis i ugn och tillbehör. Och blåbärspaj till desert.



Finaste Ida var fin i sin Kdklänning.


Jakob och Katta.


Och Tobbeking och hans fina Linnea.


Det blev mycket spex och bus. När klockan var slagen drog vi till Debasers uteservering.
Där drack vi öl, dansade lite och tittade på pojkar. Men vi saknade Elina.


Sedan blev det första maj och demonstrationer. Jag kolla på medans jag väntade på en vän.


Nämligen Jimmy Croona. Han tog en fin bild på mig. Han är en superfotograf. Kolla här.

Sedan for jag till Tyresö på grillfödelsedagsfest.


Malebonding.



Mumsiga tillbehör.


Grattis till Karin.



Karins bror Björn gillade att leka med min kamera, så jag och Karin fick modella.


Maria, Björn och Linda.


Karin mådde som en prinsessa under hela kalaset som varade en bit in på natta!


Linköpingsgänget sov över. Anna kollar bebiskläder på soffan dagen efter.



Sedan blev det promenad i solen.


Plötsligt fick alla syn på nått jättespännande.


Grodyngel! Karin som är löjligt förtjust i grodor ville gärna ta med sig lite hem. Men hon lät bli.

Efter promenixen sa vi tack och hej och åkte familjebil hem till Linköping igen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför är alla snygga utom jag?

Jag ser MONGO ut.

2010-05-03 @ 19:39:12
Postat av: carro

Nej vet du vad! Jag älskar den första bilden på dig! Du är hot! x

2010-05-03 @ 19:55:39
Postat av: Jimmy

Fina bilder :) Och tack för komplimangen! X

2010-05-06 @ 16:41:23
URL: http://croona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0