Dröm om nått annat.


Vid den här tiden förra året höll vi som bäst på med bildspelen. Det var jättekul och jättejobbigt. Nu håller vi på med c-uppsats. Det är jättetrist och jättejobbigt.
Men jag hoppas att det blir bättre när vi väl kommer igång. 

Hursom, här är mitt gamla bildspel om Mirima Parkman om du har lust att kolla på det igen. 

Här är även en hemsida där hela klassens bildspel finns. Inte världens mest användarvänliga design dock. För att komma till nästa film måste du stänga ner och starta upp igen. Men om du orkar med detta kan du få se en del bra grejer.

Jag är väldigt nyfiken på årets bildspelsprojekt. Ska bli kul att se sen!



Kommentarer
Postat av: Ida

Nu ser jag:

Detta är ju en nylonstrumpe-bild!

Fnissigt grepp. Fin bild.

2010-12-03 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0